БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА над 40,00 лв. (условия)
Артикулен номер: 1711041209

Missguided

Tall Бял Бардот боди-топ

45,90 лв.
Цена с включен ДДС
Добави в количката
Поръчка по телефон
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА над 40 лв.
Преглед и избор на продукт - плати и вземи само продуктите, които ти харесват! Условия
  • Гарантирано качество
  • Експресна Доставка - до 3 дни
  • 14 дни право на връщане
Размер Бюст Талия Ханш
32 76 см 58 см 83.5 см
34 78.5 см 60.5 см 86 см
36 81 см 63 см 88.5 см
38 86 см 68 см 93.5 см
40 91 см 73 см 98.5 см
42 96 см 78 см 103.5 см
44 101 см 83 см 108.5 см
46 108.5 см 90.5 см 116 см
48 113.5 см 95.5 см 121 см
50 118.5 см 100.5 см 126 см
52 123.5 см 105.5 см 131 см
Марка Missguided
Категория Топ
Цвят Бял
Gender Жени
Основен цвят Бял
Налични размери XS (36)
Артикулен номер 1711041209

Експресна доставка

Ще Ви доставим продукта с Еконт до Ваш адрес или офис на спедитор.

Цената на доставка до офис на Еконт за поръчка на/над стойност 40 лв. (с ДДС) е БЕЗПЛАТНА!

Цената на доставка до адрес на клиента за поръчка на/над стойност 40 лв. (с ДДС) е фиксирана - 4,90 лв.

Цената на доставка за поръчка под стойност 40 лв. (с ДДС) е фиксирана - 4,90 лв.


Преглед, тест* и избор на продукт

Всяка поръчка до офис на Еконт идва с преглед, тест* и избор на продукт.
Преглед - всеки клиент има право на преглед на изпратените продукти преди да ги заплати. Връщането/отказването на продукт/и е за сметка на клиента.
Тест* - всеки клиент има право на тест/мерене на всеки поръчан от него продукт, ако избраният от него офис осигурява такова помещение. Теста не важи за следните типове продукти - бельо, бели дрехи, бански
Избор на продукт - всеки клиент има право да избере само определени продукти, които да вземе и заплати, в случаите когато е поръчал повече от един продукт. Връщането/отказването на продукт/и е за сметка на клиента.

* Теста не важи за следните типове продукти - бельо, бели дрехи, бански


Срокът за доставка е до 3 работни дни в зависимост от зоната на населеното място (в случай, че поръчаната стока е налична към момента на поръчката). Поръчките направени след 15:00 часа се обработват на следващия работен ден. Поръчките направени през почивни и празнични дни се обработват в първия работен ден. Например, ако сте направили поръчка в събота, поръчката Ви ще започне да се обработва в понеделник.

Сигурност при плащане

Предлаганите начини за плащане са :

  • Наложен платеж (плащане в брой на куриера при доставка);
  • Плащане по банков път - клиентът превежда по банков път сума (посочена в имейла за завършена поръчка), която е равна на цената на заявените стоки плюс разходите за доставка, ако са договорени такива, на посочената банкова сметка:
    Банка: ПроКредит Банк
    IBAN BGN: BG98PRCB92301032198619
    BIC: PRCBBGSF
    Получател: "Дипол" ООД

Връщане на стока и отказване на поръчка

Връщане на продукти

1. Откъснете формуляра за връщане на продукти и попълнете кода описващ най-точно причината за връщането.

2. Поставете формуляра заедно с връщания(те) продукт(и) в подходяща торба/кутия, например тази с която сте получили пратката. Стандартен формуляр за упражняване право на отказ при online покупки (Изтегли като файл)

3. Изпратете email на адрес info@stockhub.bg, в който напишете номера на поръчката, вашите имена, телефон за обратна връзка, банкова сметка и имена на бенефициент, на която да Ви бъде възстановена сумата от върнатите продукт(и).

4. Изпратете продуктите с избран от Вас спедитор на адрес бул. "Асеновградско Шосе" 4Д, офис 4, Пловдив, България, или до офиса на куриерската фирма, от който е била изпратената Вашата пратка (по съответната товарителница), получател “Дипол” ООД. Разходите по връщането на продукт(и) са за сметка на купувача.

5. Продуктите трябва да се изпращат БЕЗ наложен платеж. След като приемем Вашата пратка ще обработим заявката Ви за връщане и ще Ви изплатим парите по банков път в посочения от закона срок.


Молим в момента на получаване на поръчан продукт да проверите внимателно пратката за евентуални повреди при транспортирането или за нарушена опаковка.

1. Проверка на пратката преди заплащане

Услугата „Проверка на пратката преди заплащане“ предлага проверка на целостта на опаковката и продукта, и дали са  пристигнали в оптимално състояние - без видими дефекти.

Ако след отварянето на пратката забележите, че продуктът не е в добър търговски вид и/или има видими дефекти, можете да откажете поръчката директно на куриера.

Ако при получаване на пратката и преди отварянето й забележите, че целостта на опаковката е видимо нарушена, е необходимо да попълните „Протокол за рекламация“ с куриерската фирма. Протоколът се попълва в два екземпляра – един за клиента и един за куриерската фирма. Ние ще бъдем уведомени от куриерската фирма, след което ще се свържем с Вас, за да решим  заедно как ще процедираме.

2. Право на отказ от страна на Ползвател-Потребител

  • 2.1. Ползвателят-потребител има право да се откаже от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55 от ЗЗП, в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя - при договор за продажба. Като Приложение №1 към настоящите Общи условия са приложени Стандартни указания за упражняване на правото на отказ, съгласно чл.47, ал.4 ЗЗП.
  • 2.2. Правото на отказ по т.2.1. не се прилага в следните случаи:
    • 2.2.1. за доставка на стоки, чиято цена зависи от колебанията на финансовите пазари, които Доставчикът не е в състояние да контролира;

    • 2.2.2. за доставка на стоки, изработени съобразно изискванията на Ползвателя-потребител или по негова индивидуална поръчка;

  • 2.3. Когато Доставчикът не е изпълнил задълженията си за предоставяне на информация, определени в чл. 54 от ЗЗП, Ползвателят-потребител има право да се откаже от сключения договор в срок три месеца, считано от датата на получаване на стоката. Когато информацията по тази алинея е предоставена на Ползвателя-потребител в рамките на срока за отказ, същият започва да тече от датата на предоставянето й.
  • 2.4. Когато потребителят иска да се откаже от договора от разстояние, той информира Доставчика за решението си преди изтичането на срока по т.2.1. За да упражни правото си на отказ, Ползвателят-потребител може да използва стандартния формуляр за отказ, поместен като Приложение №2 към настоящите Общи условия или да заяви недвусмислено по друг начин решението си да се откаже от договора. Ползвателят-потребител е упражнил правото си на отказ от договора, ако е изпратил съобщение на Доставчика за упражняване на правото си на отказ преди изтичането на срока по т.2.1.  
  • 2.5. В случай, че Ползвателят-потребител упражни правото си на отказ по т.2.1., Доставчикът е задължен да му възстанови в пълен размер платените суми не по-късно от 14 календарни дни, считано от датата, на която Ползвателят-потребител е упражнил правото си на отказ от сключения договор. При упражнено от Ползвателят-потребител право на отказ от договора се прилагат и следните правила:
    • 2.5.1. Доставчикът няма задължение да възстанови допълнителните разходи за доставка на стоките, когато Ползвателят-потребител изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от Доставчика.
    • 2.5.2. Доставчикът има право да задържи плащането на сумите на Ползвателя-потребител, докато не получи стоките или докато Ползвателя-потребител не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това, кое от двете се е случило по-рано.
    • 2.5.3. Ползвателят-потребител трябва да изпрати или предаде стоките обратно на Доставчика или на упълномощено от него лице без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която Ползвателя-потребител е съобщил на Доставчика за решението си да се откаже от договора. Крайният срок се смята за спазен, ако Ползвателя-потребител изпрати или предаде стоките обратно на Доставчика преди изтичането на 14-дневния срок.
    • 2.5.4. При упражнено право на отказ от договора Ползвателят-потребител заплаща само преките разходи за връщането на стоките.
  • 2.6. Ползвателят-потребител се задължава да съхранява получените от Доставчика стоки, тяхното качество и безопасност.

  • 2.7. При несъответствие на стоката с договора за продажба Ползвателят-потребител има право да предяви рекламация, като поиска от Доставчика да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. Рекламацията се предявява с изпращане на електронно съобщение към Доставчика.
    • 2.7.1. Когато стоката не съответства на договора за продажба, Доставчикът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба, безплатно за Ползвателя-потребител.
    • 2.7.2. В случай, че рекламацията е основателна Ползвателят-потребител може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.
    • 2.7.3. Привеждането на стоката в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията. След изтичането на едномесечния срок Ползвателят-потребител има право да развали договора за продажба и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на стоката. Ползвателят-потребител не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на стоката с договора е незначително.
    • 2.7.4. Ползвателят-потребител може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
    • 2.7.5. Ползвателят-потребител може да упражни правото си на рекламация не по-късно от един месец от установяване на несъответствието с договореното. Този срок спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на стоката или за постигане на споразумение между Доставчика и Ползвателят-потребител за решаване на спора.
Последна редакция: Май 2018

Подобни продукти